دستگاه دوخت و برش پلاستیک

میز برش نایلون و گونی (حرارتی)

میز برش گونی و نایلون و سلفون حرارتی

میز برش نایلون و گونی یا میز کاتر نایلون (میز کاتر گونی) که نام صحیح آن دستگاه برش است، وسیله‌ای است برای خورد کردن رول‌های پلاستیک اعم از نایلون، سلفون و … . برش به وسیله دستگاه آسان، دقیق و تمیز است و ضایعات کمتری دارد.

میز برش نایلون و گونی

 

میز برش گونی و نایلون و سلفون حرارتی

میز برش گونی و نایلون و سلفون حرارتی

آیا شما در حال راه‌اندازی کسب وکار جدیدی هستید؟ به دستگاه یا وسیله‌ای برای برش مواد پلاستیکی نیاز دارید؟ پس بهتر است ادامه مطلب را مشاهده نمایید.

میز برش نایلون و گونی یا میز کاتر نایلون (میز کاتر گونی) که نام صحیح آن دستگاه برش است، وسیله‌ای است برای خورد کردن رول‌های پلاستیک اعم از نایلون، سلفون و … . برش به وسیله دستگاه آسان، دقیق و تمیز است و ضایعات کمتری دارد.

انواع میز برش

از لحاظ عملکرد میز برش پلاستیک به سه نوع پدالی، پنوماتیک و اتوماتیک تقسیم می‌گردد و می‌تواند انواع پلاستیک، گونی، نایلون، سلفون، فویل، پارچه بی‌بافت، سفره یکبار مصرف و حتی شال و روسری پلاستیکی را برش دهد.
میزهای برش حرارتی در سایزهای مختلف تولید می‌شود. میز برش پدالی برای برش رول از عرض ۳۰ سانت تا ۲.۵ متر مناسب است و میز برش پنوماتیک و اتوماتیک برای برش رول از عرض ۳۰ سانت تا ۵ متر. از لحاظ طول برای میزهای برش محدودیتی وجود ندارد.

به طور معمول برای عملیات برش از سیم المنت استفاده می‌گردد اما در بعضی از موارد جهت جلوگیری از چسبندگی مواد پلاستیکی می توان از تیغه برش سرد جهت عملیات برش استفاده نمود. لازم به ذکر است جهت برش گونی تنها می توان از المنت حرارتی استفاده نمود.

میز برش پلاستیک سه نوع پدالی، پنوماتیک و اتوماتیک است

هزینه میز برش:

میز برش پلاستیک از جمله دستگاه‌های ارزان قیمت صنعت بسته بندی پلاستیک محسوب می‌گردد و برای نوع پدالی از حدود قیمت چهار میلیون تومان شروع می‌شود.

برش پلاستیک و گونی

هنگام خرید میز برش به چه مواردی دقت کنیم:

  • دستگاهی بخرید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش واقعی باشد.
  • میزهای برش ساخت داخل کشور از میزهای برش خارجی هزینه کمتری دارند و حتی بعضاً کیفیت بسیار بهتری نسبت به مشابه خارجی آن دارند. پس هنگام خرید به مواردی همچون سابقه تولیدکننده و مجوزی که با آن تولید می‌کند، دقت داشته باشید.
  • میز برشی را تهیه نمایید که اندازه آن حداقل ۵ تا ۱۰ سانت بزرگتر از عرض رول (فیلم/طاقه) مورد استفاده شما باشد، تا با دستگاه راحت تر کار کنید.
  • اگر نمی خواهید هزینه بالایی را صرف خرید میز برش نمایید بهتر است دستگاه برش پدالی خرید کنید در غیر اینصورت بهتر است دستگاه پنوماتیک یا اتوماتیک خرید نمایید.
  • در میز برش عمل بریدن به وسیله المنت حرارتی صورت می‌پذیرد، پس هنگام کار با دستگاه احتیاط لازم را رعایت کنید.
دستگاه های برش ماشین سازی سپهرحمید

دستگاه برش و خط نگار گونی اتوماتیک – مدل BO-A1004

نام دستگاه: دستگاه برش و خط نگار گونی ( اتوماتیک )

مدل: BO-A1004

مشخصات : رنگ الکترواستاتیک، تمام اتوماتیک .

مورد استفاده : جهت برش و نشانه گذاری کیسه های پلی پروپیلن (گونی) به صورت تمام اتوماتیک استفاده می گردد.

دستگاه برش گونی پنوماتیک مدل BO-P1004

نام دستگاه: دستگاه برش گونی پنوماتیک مدل: BO-P1004 مشخصات : رنگ الکترواستاتیک، برق تک فاز.

مورد استفاده : برش گونی و فیلم های پی وی سی و یا پلی اتیلن و یا پی او اف را که در بازار با نایلون-نایلکس-لفاف-سلفون و… مشهور هستند می توان استفاده نمود.

 

دوخت پلاستیک پنوماتیک (با برش سرد) – مدل DO-1011

نام دستگاه: دستگاه دوخت پلاستیک پنوماتیک (برش سرد) مدل: DO-1011 مورد استفاده : جهت دوخت و برش انواع پلاستیک های نایلون و سلفون مورد استفاده قرار می گیرد.

برش اتوماتیک – مدل BO-A1001

نام دستگاه: دستگاه برش اتوماتیک مدل: BO-A1001 مشخصات : رنگ الکترواستاتیک، برق —. مورد استفاده : جهت برش انواع پلاستیک های نایلون و سلفون مورد استفاده قرار می گیرد. عملکرد دستگاه به صورت اتوماتیک است

برش گونی اتوماتیک (با ردیف کن) – مدل BO-A1002

نام دستگاه: دستگاه برش گونی اتوماتیک (با ردیف کن)

مدل: BO-A1002

مشخصات : رنگ الکترواستاتیک، برق —، دارای ردیف کن.

مورد استفاده : جهت برش کیسه های پلی پروپیلن (گونی) به صورت تمام اتوماتیک استفاده می گردد.

برش گونی (پدالی) – مدل BO-1003

نام دستگاه: دستگاه برش گونی پدالی مدل: BO-1003 مشخصات : رنگ الکترواستاتیک، برق تک فاز.

مورد استفاده : جهت برش گونی و فیلم های پلی اتیلن و یا پی وی سی و یا پی او اف را که در بازار با نایلون-نایلکس-لفاف-سلفون و… مشهور هستند می توان استفاده نمود.

 

دوخت و برش پلاستیک اتوماتیک – مدل DO-A1004

نام دستگاه: دستگاه دوخت و برش پلاستیک تمام اتوماتیک مدل: DO-A1004 مشخصات: رنگ الکترواستاتیک، برق —. مورد استفاده: جهت دوخت و برش انواع پلاستیک های نایلون و سلفون مورد استفاده قرار می گیرد. عملکرد دستگاه کاملا به صورت اتوماتیک است.

چند نمونه فیلم کارکرد میز برش حرارتی پلاستک، نایلون و گونی

سخن آخر

یکی از دستگاه های پرکاربرد که در کشور ما توسط ماشین سازی سپهرحمید تولید و عرضه می گردد میز برش حرارتی پلاستیک است.

بهتر است جهت خرید میز برش گونی و نایلون از کارشناسان ما مشاوره بگیرید. تجربه ما در زمینه راه حل های تولید به شما این امکان را می دهد که توانایی های خود را بیشتر کنید. علاوه بر این، ما متعهد هستیم که اطمینان حاصل کنیم که بیشترین بهره را از سرمایه گذاری خود می برید. ما پشتیبانی مداوم ده ساله را از محصول ارائه می دهیم که این خدمت، طول عمر تجهیزات شما را افزایش می دهد.

ماشین سازی سپهرحمید در شهر قم مستقر است و به مشتریان در سراسر کشور خدمات ارائه می دهد.

جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید:
۰۲۵-۳۴۲۳۳۴۲۳
۰۹۱۲۳۵۳۳۹۶۷
پیام‌رسان‌ها: ۰۹۳۶۳۵۳۳۹۶۷

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *