دستگاه دوخت و برش پلاستیک

دستگاه برش حرارتی پارچه، سفره و چرم مصنوعی

دستگاه های برش

دستگاه برش حرارتی پارچه، شال و روسری، سفره و چرم مصنوعی یک دستگاه همه کاره می باشد که می تواند برای برش طیف زیادی از محصولات همانند رول پارچه، شال و روسری، سفره و چرم مصنوعی، پارچه بیمارستانی (یا پارچه بی بافت)، پلی استر استفاده گردد. در گذشته این کار با قیچی انجام می شده است که کار بسیار طاقت‌فرسا و زمان بری بود.

این دستگاه ها ضخامت های مختلف را قادر هستند تا برش بزنند و برای موادی که به صورت لایه نازک می باشند. را می توان هم زمان چند لایه را در زیر فک برش دستگاه قرار دارد و برش زد که سرعت تولید را چندین برابر می کند.

دستگاه برش حرارتی به صورت های دستی یا پدالی، پنوماتیک و اتوماتیک عرضه می گردند.

عملکرد دستگاه برش حرارتی

حرارت دستگاه های برش معمولا به وسیله المنت های حرارتی به تیغه (سیم برش) منتقل می گردد. که می توان دمای داغ شدن المنت آن را بر اساس ضخامت و نوع نایلون تنظیم نمود. با توجه به نوع و مدل دستگاه، نوع برق مصرفی و میزان مصرف انرژی آن متغییر می باشد.

در دستگاه برش دستی و پنوماتیک سرعت عملکرد بستگی به سرعت کار اپراتور دارد که لایه های مواد مورد نظر را با چه میزان سرعتی در زیر فک برش دستگاه قرار می دهد.

از دستگاه برش اتوماتیک برای برش در ابعاد مختلف از عرض یک سانت تا چهار متر و با طول متغیر و ضخامت های متفاوت استفاده می شود. عملکرد آن بسیار دقیق است و برای بریدن با طول های ثابت میباشد. دستگاه برش خودکار می تواند کار برش را به طور مداوم و بدون خطا انجام دهد.

تمام دستگاه های برش حرارتی پارچه، شال و روسری، سفره و چرم مصنوعی ساخت ماشین سازی سپهرحمید تحت سخت ترین شرایط کاری آزمایش شده و امتحان خود را پس داده اند.

دستگاه برش اتوماتیک – رول خوردکن

مزایای دستگاه برش حرارتی پارچه، شال و روسری، سفره و چرم مصنوعی

دستگاه برش حرارتی پارچه به منظور برش پارچه به صورت سریع و یک دست استفاده می شود.

برش پارچه به وسیله دستگاه بسیار دقیق و تمیز صورت می گیرد و این روش برش کمترین دور ریز پارچه را دارد.

از مزیت های بریدن پارچه با این دستگاه این است که به دلیل گرم شدن لبه پارچه از ریشه ریشه شدن و جدا شدن تار و پود آن جلوگیری می شود.

قابلیت اعمال برش زیگزاگی یا دالبر

برش زیگزاگی پارچه

دستگاه برش حصیر

ساخت دستگاه میز برش حرارتی برای انواع مشاغل

یکی از دستگاه های پرکاربرد که در کشور ما توسط ماشین سازی سپهرحمید تولید و عرضه می گردد میز برش حرارتی می باشد. این میز برش برای انواع مشاغل خانگی و کارگاه های کوچک و متوسط استفاده می گردد که کوچک و ساده بوده، فضای کمی اشغال می کند و کار با آن نیز آسان می باشد.
قیمت این محصول بستگی به نوع امکانات روی آن متغیر است و از سه میلیون تومان شروع می شود
برای شروع محافظت از محصولات خود با قدرت ماشین آلات ما، همین امروز با گروه ماشین سازی سپهرحمید تماس بگیرید.

جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید:
۰۲۵-۳۴۲۳۳۴۲۳
۰۹۱۲۳۵۳۳۹۶۷
واتساپ: ۰۹۳۶۳۵۳۳۹۶۷

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *