شرینک پک

دستگاه شرینک کابینی

دستگاه شرینک کابینی

.

درصنایع غذایی، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، قنادی‌ها، تولیدکنندگان گز و سوهان و شیرینی می توانند برای بسته بندی محصولات خود در بسته‌های فانتزی و شیک از یک ماشین مدرن به نام ”دستگاه شرینک کابینی” استفاده نمایند. اکثر مشتریان، این مواد غذایی بسته بندی شده با شرینک کابینی را تحسین می کنند و می گویند که نسبت به محصولی که قبلا از آن استفاده می‌کردیم، تازه تر است به هم ریختگی ندارد و دور ریز کمتری داشته و مزایای فراوانی دارد.

نمونه کار دستگاه شرینک کابینی

بسته بندی یکی از راه‌های حفظ بهداشت محصولات (غذایی) است. بسته بندی نه تنها باعث حفظ کیفیت و ماندگاری محصولات می‌شود، بلکه نقش مؤثری در جذب مشتری و افزایش فروش دارد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، روش های مختلف و جدیدی برای بسته بندی محصولات طراحی و ارائه شده است که هر یک مزایا و معایب خود را دارند. یکی از این روش ها استفاده از دستگاه شرینک کابینی است.

مزایای بسته بندی شرینک:

بعضی از مزایای استفاده از دستگاه شرینک پک کابینی عبارتند از:

    • حفاظت از محصول و ضد آب: فیلم شرینک باعث می شود محصولات از خط و خش، گرد و غبار، رطوبت و عوامل خارجی حفاظت شوند. این باعث افزایش عمر و کیفیت محصولات می شود.
    • جذابیت و زیبایی: فیلم شرینک با قالب گیری به شکل محصولات، ظاهر آن ها را بهبود می بخشد. مواد را نیز در جای خود محکم می‌کند. این باعث جذابیت، جلب توجه و اعتماد مشتریان می شود.
    • صرفه جویی در فضا: فیلم شرینک با حذف نیاز به جعبه ها و بسته های حجیم، فضای لازم برای نگهداری و حمل و نقل محصول را کاهش می‌دهد.

در مقایسه با استفاده از سلفون محافظ غذا یا فیلم استرچ، بسته بندی با شرینک پک بسته بندی ‌های بهتری هستند. چون در بسته بندی با استرچ میزان چروکیدگی فیلم استرچ روی بسته بیشتر است و استحکام کمتری در مقابل بسته بندی شرینک دارد.

دستگاه شرینک (شیرینگ) کابینی چیست؟

دستگاه شرینک کابینی یک دستگاه بسته بندی است که با استفاده از گرمای المنت های برقی، نایلون را دور محصول پیچیده و شرینک می‌کند. این دستگاه ها همانطور که از نامشان پیداست دارای کابین هستند. در این کابین ها دوخت و گرمادهی با هم صورت می‌پذیرد. 

در واقع، این دستگاه باعث می‌شود که نایلون با تغییر شکل به صورت کاملاً منطبق با سطح محصول درآید و آن را پوشش داده و پلمپ کند.

این دستگاه به شکل میزهای قابل حمل هستند که قسمت های مختلف آن شامل قسمت قرار دادن محصول، قسمت جوش زدن نایلون، قسمت گرم کردن نایلون و قسمت خروج محصول است.

کابین در مقایسه با تونل کوچک تر است و وجه تمایز آن با دیگر دستگاه‌های شرینک، دارا بودن کابین یا صندوق در این دستگاه است.

علاوه بر نام دستگاه شرینک کابینی در بازار با نام های “دستگاه شیرینک کابینی”، “دستگاه شیرینگ کابینی”، “دستگاه شرینگ کابینی”، “دستگاه شیرینگ کابینتی” و … نیز شناخته می‌شود. اما نام صحیح همانی است که در عنوان مقاله آمده است.

فروش دستگاه شرینک کابینی به تمام نقاط ایران

مزایای استفاده از دستگاه شرینک پک کابینی (شیرینگ پک کابینتی):

      • سادگی و آسانی در کار با آن: این دستگاه نیاز به تنظیمات پیچیده و تخصص خاص ندارد و با چند مرحله ساده می‌توان محصولات را شرینک کرد. این دستگاه همچنین دارای صفحه نمایش و کنترل الکترونیکی است که کار را راحت تر می کند.
      • قابل استفاده برای محصولات با ابعاد و شکل های مختلف: این دستگاه محدودیت زیادی در اندازه و شکل محصولات ندارد. این دستگاه همچنین دارای قابلیت تنظیم سایز رول فیلم است.
      • قابلیت تنظیم سایز رول فیلم.
      • قابلیت شرینک با فیلم های PP، POF و PVC: فیلم POF دارای شفافیت بالا و مقاومت در برابر حرارت است. فیلم PVC قابل استفاده برای بسته بندی محصولات غیر غذایی است.
      • جابجایی: هنگامی که از دستگاه استفاده نمی شود، در صورت نیاز می توان به سادگی آن را چرخاند.
      • کم مصرف: در مقایسه با شرینک تونلی برق مصرفی دستگاه پایین است و نیاز به برق تک فاز ۳۰ آمپر دارد.
      • دوخت سرامیکی.
      • سیستم مگنت: برای بسته نگه داشتن در کابین به شکل اتوماتیک.
      • رنگ الکترواستاتیک: ساختار دستگاه با رنگ پودری الکترواستاتیک که ضد ضربه و خش است پوشانده شده است.
      • سرعت: بسته به مهارت اپراتور به ۶ تا ۷ بسته در دقیقه می‌رسد.

کاربرد دستگاه شرینک کابینی (شیرینگ):

در صنایع مختلف مانند غذایی، دارویی، لوازم آرایشی، کتاب و نشر، اسباب بازی، و غیره کاربرد دارد.

رستوران ها، تهیه غذا، فست فودها، پیتزا فروشی‌ها، ساندویچی‌ها و فروشگاه‌های غذای بیرون بر به میزان زیادی از دستگاه شرینک رستورانی استفاده می‌کنند. چون غذای بسته بندی شده با شرینک مدت زمان بیشتری گرم می‌ماند و داغ به دست مشتری می رسد. همچنین به مشتری این اطمینان را می‌دهد که غذای خریداری شده از آشپزخانه بدون دستکاری به دستش رسیده است.

قنادی‌ها، شیرینی فروشی‌ها، سوهان پزی ها، تولیدکنندگان گز، باقلوا و قطاب از دستگاه شرینک شیرینی‌جات جهت بسته بندی زیبای محصول و افزایش مدت زمان تازگی آن استفاده می‌نمایند.

انتشاراتی‌ها و کتابفروشی‌ها برای بسته بندی چند کتاب روی هم می‌توانند از این ماشین شرینک کتاب بهره ببرند.

این دستگاه به دلیل ابعاد کوچک و قابل حمل بودن، مناسب برای استفاده در فضاهای محدود و با تولید کم است. این دستگاه همچنین به دلیل قیمت مناسب و بازدهی خوب، مناسب برای کسب و کار های نوپا و خانگی است.

چگونه دستگاه شرینک پک کابینی کار می‌کند؟

برای استفاده از این دستگاه، ابتدا باید رول فیلم شرینک را در دستگاه جاسازی کرد. سپس دما و زمان حرارت دادن را تنظیم نمود. محصول مورد نظر را بر روی سینی و زیر فیلم نایلون قرار داد. در ادامه کاربر باید محصول و نایلون روی آن را با هم کشیده و داخل کابین شرینک قرار دهد. حال باید کابین را بست و منتظر ماند تا عملیات دوخت و شرینک هم زمان انجام شود. پس از آن، محصول شرینک شده را از کابین خارج کرد.

تنظیمات دستگاه شرینک کابینی:

با امکانت زیر می توان تنظیمات فرآیند شرینک را انجام داد.
کلید اصلی: جهت روشن و خاموش نمودن دستگاه استفاده می گردد.
تایمر دوخت: جهت تعیین زمان دوخت است.
تایمر شرینک: برای مشخص نمودن زمان عملیات شرینک است.
کنترل دما: به وسیله ترموستات کنترل دما صورت می پذیرد.
تنظیم سینی: بسته به سایز محصول باید سینی دوخت را جابجا کرد.

اجزای دستگاه:

دستگاه شرینک پک کابینی از قسمت های زیر تشکیل شده است:

  • رول گیر فیلم سلفون یا نایلون.
  • یک سینی ورودی برای قرار دادن محصول بین دو لایه نایلون یا سلفون.
  • یک کابین حاوی المنت های گرم کننده و تیغه های برش به شکل ال، زیر دو لبه (ضلع) کابین.
  • الکتروموتور با پروانه جهت گردش هوا داخل کابین.
  • لوازم برقی شامل تایمر و ترموستات.
  • چهار چرخ گردان.

اگر شما به دنبال یک دستگاه شرینک پک کابینی با کیفیت و قیمت مناسب هستید، دستگاه شرینک کابینی نمایشگاهیما به شما پیشنهاد می کنیم از ماشین سازی سپهرحمید خرید کنید. چون ما یکی از برترین تولیدکنندگان این نوع دستگاه ها در کشور هستیم و دارای سابقه و تجربه طولانی در این زمینه‌ایم. ما دستگاه هایی را تولید می کنیم که دارای طراحی زیبا و جدید، عملکرد بالا و پایدار هستند و صرفه جویی در مصرف برق و فضا، سادگی و آسانی در نصب و راه اندازی و نگهداری و تعمیرات از دیگر ویژگی های دستگاه‌های ما هستند. ما همچنین خدمات پس از فروش و گارانتی بی نظیری را برای مشتریان خود ارائه می دهیم. شما می توانید با مشاهده نظرات رضایت مند مشتریان قبلی ما، از کیفیت و اعتبار محصولات و خدمات ما مطمئن شوید. جهت بهره مندی از تخفیفات فوق العاده با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

 

معایب دستگاه شرینک پک کابینی:

  • نیاز به اپراتور دارد.
  • در مقایسه با دستگاه شرینک تونلی سرعت تولید پایین است (۲۵۰ تا ۳۵۰ بسته در ساعت).
  • نیاز به تعویض المنت و تیغه در صورت سوختگی.
  • حداکثر ابعاد جهت بسته بندی با شرینک کابینی ۴۰۰*۴۰۰ در ار تفاع ۱۸۰ میلیمتر.

چطور یک دستگاه شرینک پک کابینی مناسب را انتخاب کنید؟

برای انتخاب یک دستگاه شرینک پک کابینی مناسب، باید به چند عامل توجه کرد:

نوع و ابعاد محصول: باید دستگاهی را انتخاب کنید که با نوع و ابعاد محصولات شما سازگار باشد. برای مثال، اگر محصولات شما حساس به حرارت بالا هستند، باید دستگاهی را انتخاب کنید که با کمترین دما بهترین عملکرد را داشته باشد. یا اگر محصولات شما با شکل های خاص یا بزرگ هستند، باید دستگاهی را انتخاب کنید که سایز کابین و طول دوخت توانایی بسته بندی محصول شما را داشته باشد.

سطح تولید: باید دستگاهی را انتخاب کنید که با سطح تولید شما همخوانی داشته باشد.

بودجه و قیمت: باید دستگاهی را انتخاب کنید که با بودجه و قیمت شما منطبق باشد. برای مثال، اگر شما دارای بودجه زیاد هستید، باید دستگاهی را انتخاب کنید که دارای قابلیت های پیشرفته و ضمانت نامه معتبر باشد.

کیفیت و نام تجاری: باید دستگاهی را انتخاب کنید که سازنده آن دارای کیفیت و نام تجاری معتبر باشد.

مهمترین دلایل خرید از ماشین سازی سپهرحمید در مقایسه با سایر همکاران:

سی سال سابقه روشن، گارانتی و خدمات پس از فروش، استفاده از بهترین قطعات موجود در بازار.

قیمت دستگاه شرینک پک کابینی:

از ارزان ترین و پرفروش ترین ماشین آلات بسته بندی شرینک، دستگاه شرینک پک کابینی است. قیمت دستگاه بسته بندی شرینک کابینی، بستگی به ظرفیت و سایز دستگاه دارد. از آنجا که برخی از قطعات اولیۀ دستگاه از خارج از کشور وارد می‌شوند، لذا قیمت آنها ارتباط مستقیم با قیمت ارز دارد. حدود قیمت آن برای بهار ۱۴۰۲ سی میلیون تومان است.

نتیجه گیری:

دستگاه شرینک پک کابینی یک نوع دستگاه بسته بندی شرینک است که با استفاده از حرارت و فشار، یک روکش نایلونی را بر روی محصولات قرار می دهد. این دستگاه دارای مزایایی مانند حفاظت و ضد آب، جذابیت و زیبایی، صرفه جویی در فضا، سادگی و آسانی در کار با آن، قابل استفاده برای محصولات با ابعاد و شکل های مختلف و مناسب برای کسب و کار های خانگی، نوپا و کم جا است. برای انتخاب یک دستگاه شرینک پک کابینی مناسب، باید به عواملی مانند نوع و ابعاد محصول، سطح تولید، بودجه و قیمت، کیفیت و نام تجاری توجه کنید.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید و جالب بوده باشد. اگر سوال یا نظری درباره دستگاه شرینک پک کابینی دارید، لطفا در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. همچنین اگر به دنبال خرید یا فروش چنین دستگاه هایی هستید، می توانید با ما تماس بگیرید. ما در این زمینه دارای تجربه و اعتبار زیادی هستیم و مشتاق همکاری با شما عزیزان هستیم.

ماشین سازی سپهرحمید در ناحیه صنعتی در شهر قم مستقر است و به مشتریان در سراسر کشور خدمات ارائه می دهد.

جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید:
۰۲۵-۳۴۲۳۳۴۲۳
۰۹۱۲۳۵۳۳۹۶۷
واتساپ: ۰۹۳۶۳۵۳۳۹۶۷

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “دستگاه شرینک کابینی

  1. محمد حمیدی گفت:

    سلام
    وقت بخیر
    من قبلا از دستگاه شما استفاده کرده ام و راضیم. فکر کنم برای سال ۱۳۸۶ بود.
    به نظرم این دستگاه شرینک کابینی به درد رستوران ها خیلی می خوره. چون غذا را گرم نگه می داره و از به هم ریختگی آن جلوگیری می کنه. البته به عملکرد آن کارگر هم بستگی داره.
    سلام من را هم به آقای مهندس یزدانی عزیز برسونید

    1. مهندس یزدانی گفت:

      سلام. از اینکه بازهم به ما سر زدید سپاسگزاریم.
      لازم است بدانید خرید از ماشین سازی سپهرحمید پایان یک قرارداد نیست، بلکه آغاز تعهد ما به شماست.
      امیدوارم که از گارانتی و خدمات پس از فروش ما راضی بوده باشید.
      در صورتی که بخواهید دستگاه خود را به دستگاه مدرن تر ارتقا دهید ما در خدمت شما هستیم.
      سلام شما را هم به آقای مهندس یزدانی (پدر) رساندیم.
      با تلفن همراه شما در اسرع وقت تماس خواهیم گرفت.

  2. محمد حمیدی گفت:

    راستی! می خواستم بدونم به مشتریان قدیمتون بابت خرید #دستگاه-شرینک-کابینی تخفیف می دهید؟

    1. نادی شیرازی گفت:

      سلام
      من قبلا از همکارانتون دستگاه شرینک کابینی تهیه کرده بودم. اما دستگاه خوب پلمپ نمی کرد. مخصوصا کنارهای بسته و بغل دوخت را چروک می کرد. دستگاه شما که این مشکل را نداره؟

      1. مهندس یزدانی گفت:

        سلام علیکم
        به علت استفاده از بهترین قطعات موجود در بازار و استفاده از نیروهای مجرب تولید، دستگاه‌های ما بهترین کیفیت را دارند.
        شما می توانید نظرات مشتریان ما را در این خصوص جویا شوید.

  3. سپهر حسن زاده گفت:

    برای خرید #دستگاه_شریک_کابینی در اصفهان به کجا مراجعه کنم. لطفا یک مشتری در اصفهان به من معرفی کنید تا بروم و عملکرد دستگاه را ببینم. اگر از صنف گز یا شیرینی فروشی باشد بهتر است

    1. مهندس یزدانی گفت:

      سلام
      ماشین سازی سپهرحمید سازنده ماشین آلات بسته بندی در شهر قم است. شما می توانید با شماره همراه ۳۹۶۷ – ۳۵۳ – ۰۹۱۲ آقای مهندس یزدانی یا شماره تلفن ۳۴۲۳۳۴۲۳ – ۰۲۵ در ساعات اداری تماس بگیرید.
      کارشناسان فروش ماشین سازی سپهرحمید به شما در این خصوص اطلاع رسانی خواهند کرد.

  4. رستوران نمونه گفت:

    سلام
    خیلی کار خوبیه. اگر غذای بیرون بر بسته بندی بشه. هم غذا گرم می مونه و هم احتمال اسرافش نیست. من که توصیه می کنم این دستگاه را تهیه نمایید.
    فقط یادتون باشه چه از این شرکت بگیرید چه از جای دیگه، حتما شرکت معتبری باشه تا دستگاه بتواند براتون چند سال مفید کار کنه.
    گارانتی واقعی هم خیلی مهمه.

  5. سوهان حاج حسین گفت:

    می خواستم بدونم حرارت دستگاه شرینک کابینی برای سوهان ضرری نداره؟
    مخصوصا روی کیفیت سوهان

    1. مهندس یزدانی گفت:

      سلام
      در صورت استفاده از سلفون شرینک و با توجه به زمان کم برخورد گرما به سوهان، امکان تغییر در کیفیت سوهان وجود ندارد.
      تجربه چند ساله استفاده از دستگاه شرینک کابینی برای قوطی سوهان تایید کننده این موضوع می باشد.

  6. اکبر قنادی گفت:

    برای بسته بندی شیرینی از دستگاه شرینک کابینی استفاده کنم یا دستگاه سلفون کش؟

    1. مهندس یزدانی گفت:

      با توجه به اینکه بسته بندی شرینک نسبت به سلفون کش محکم تر است و بر خلاف استفاده از سلفون کش، تمام سطوح کالای بست بندی شده با شرینک، صاف و بدون چروکیدگی است، بنابراین استفاده از دستگاه شرینک کابینی به جای سلفون کش توصیه می‌گردد.

      1. آذرخش گفت:

        من یک دستگاه شرینک کابینی ایتالیایی دست دوم خریدم. دستگاه خوبی بود و چند سالی کار کرد. اما حالا خراب شده. برای تعمیر دستگاه می توانید کمکم کنید؟
        برای بسته بندی قطعات حساس صنعتی

  7. نمونه گفت:

    لطفا قیمت دستگاه شرینک کابینی را هر هفته بزنید

    1. مهندس یزدانی گفت:

      با توجه به نوسان قیمت مواد اولیه در بازار، قیمت ها بعضی از مواقع روزانه تغییر می یابد. البته در طول سال همیشه این طور نیست. از این رو بهتر است جهت استعلام قیمت با کارشناسان ماشین سازی سپهرحمید تماس بگیرید.
      قیمت برای بهار ۱۴۰۲ حدود ۳۰ تا ۳۵ میلیون تومان است.

  8. مرغ مادر گفت:

    برای بسته بندی شانه تخم مرغ ۱ ک و ۲ کیلویی هم میشه از دستگاه شرینک کابینی استفاده کرد؟

    1. مهندس یزدانی گفت:

      سلام
      بله
      لطفا با کارشناسان ماشین سازی سپهرحمید تماس بگیرید

  9. مهیا الکتریک گفت:

    دستگاه شرینک کابینی همون وکیوم کابینتی است؟ برای جعبه به اندازه ۳۲*۳۲ ارتفاع ۱۶ س جواب میده؟

    1. مهندس یزدانی گفت:

      نام اصلی و صحیح دستگاه شرینک کابینی است. اما به نام های دیگری مانند شیرینگ کابینی، شرینگ کابینی، وکیوم پک، بسته بندی وکیوم غذا، وکیوم کابینتی، شیرینک کابینتی، دستگاه پک شیرینگ، شیرینگ فانتزی، شیرینگ فروشگاهی و … نامگذاری می گردد.
      بله سایزی را که فرمودید نیز جواب میدهد.

  10. پارس گفت:

    یک محصول صنعتی خاص دارم. می خواستم بدونم در دستگاه شرینک پک کابینی دمای وسط تونل چقدر است. ممنون میشم اگه توضیح بدهید

    1. مهندس یزدانی گفت:

      سلام علیکم
      دمای دقیق کابین شرینک دستگاه شرینک کابینی، بستگی به ضخامت و جنس سلفون شرینک استفاده شده دارد. حدود ۱۷۰ درجه

  11. آرمیتا گفت:

    من تولید کننده شکلات هستم و روزانه حدود ۱۰۰۰ بسته تولید داریم. می خواستم بدونم دستگاه شرینک کابینی جوابگوی تولید ما هست؟

    1. مهندس یزدانی گفت:

      سلام علیکم.
      چون عملکرد دستگاه بستگی به سرعت اپراتور دارد. پس حدودی می توان گفت ۱۰۰۰ بسته را در سه ساعت می توانید بسته بندی و شرینک نمایید.

  12. خودکار گفت:

    دست مریزاد
    هرچند دستگاه شیرینگ را با چند روز تاخیر به من دادید. اما دستگاه خوبیه و فعلا راضیم

    1. مهندس یزدانی گفت:

      از رضایت شما نسبت به تهیه دستگاه شیرینگ کابینی از ماشین سازی سپهرحمید خوشحالیم. موفق باشید

  13. آتوسا گفت:

    سلام
    شیرینگ کابینی دست دوم در حد نو دارید؟

    1. مهندس یزدانی گفت:

      کلیه محصولات نو و ساخت ماشین سازی سپهرحمید می‌باشند

  14. سبحان گفت:

    این دستگاه شرینگ کابینی دستگاه خیلی خوبیه برای مغازه. من یک دونه را بیش از ۱۰ سال پیش تهیه کردم و تا حالا ازش دارم استفاده می کنم.
    ده برابر پولی که خرجش میشه را برمی گردونه.
    البته اینم بگم تا حالا یکی دوبار سرویس شده. هم المنتش و هم پروانه دستگاه.

  15. شهرزاد گفت:

    قیمت دستگاه شرینک کابینی نادی پک حدود ۵۵ میلیون تومان است. اما دستگاه های این کارخانه که کیفیت مناسبی هم دارد حدود ۳۲ میلیون قیمت دارد.
    به نظر من که می ارزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *