دستگاه دوخت و برش پلاستیک, مقالات عمومی بسته بندی, وکیوم پک

دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی

دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی

دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی

حبوبات از جمله محصولات پرطرفدار و پرمصرف در بازار ایران هستند. بسته بندی حبوبات خانگی یک راه ساده و سودآور برای تولید و فروش این محصولات با کیفیت بالا و قابل اعتماد است. با استفاده از دستگاه های بسته بندی حبوبات خانگی، شما می توانید حبوبات را در پاکت های سلفونی، ظروف یکبار مصرف یا قوطی های فلزی با وزن های دلخواه پر و پلمپ کنید. این کار باعث جذب مشتریان بیشتر، افزایش سود، حفظ تازگی و خوش طعم بودن حبوبات و جلوگیری از ضایعات محصول می شود.

مقدمه:

امروزه مشاغل خانگی بسته بندی حبوبات می‌توانند از ماشین آلات پرکاربردی به نام “دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی” استفاده نمایند. بسته بندی حبوبات در خانه یکی از پرطرفدارترین و سودمندترین راه‌های کسب درآمد است. اکثر مصرف کنندگان، حبوبات بسته بندی شده خانگی را به علت مسائل بهداشتی و اطمینان از عدم وجود مواد افزودنی تحسین می‌کنند و می‌گویند نسبت به مواد فله‌ای یا بسته بندی شده صنعتی بهتر و قابل اعتمادتر است.

دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی یک ابزار کاربردی و اقتصادی است که به شما امکان می دهد مواد غذایی و حتی غیر غذایی خود را در خانه بسته بندی کنید.

بسته بندی حبوبات در خانه

بسته بندی حبوبات در خانه مزایای زیادی دارد، از جمله: حفظ تازگی و طعم حبوبات برای مدت طولانی تر، کاهش هدر رفتن و اتلاف مواد غذایی، صرفه جویی در فضا و هزینه نگهداری مواد غذایی، افزایش بهداشت و ایمنی مواد غذایی، امکان بسته بندی انواع مواد غذایی و غیر غذایی مانند لباس، اسباب بازی، دارو و غیره.

شغل بسته بندی حبوبات در خانه به دلایلی همچون: تنوع زیاد محصولات، ریسک کم، بدون نیاز به سرمایه اولیه بالا، عدم نیاز به تجهیزات گران، سود خوب، زمان کاری منعطف، عدم نیاز به دانش و مناسب برای بانوان خانه‌دار به یک کسب و کار محبوب خانگی تبدیل شده است. در این مقاله، ما به بررسی انواع دستگاه های بسته بندی حبوبات خانگی، نحوه کارکرد آن ها، معایب و مزایای آنها و نکاتی برای خرید و استفاده از آنها می پردازیم. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید و جذاب باشد.

دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی یکی از راه های کسب درآمد از فروش حبوبات به صورت بسته بندی شده است. این دستگاه ها با ظرفیت های مختلف و قیمت های متفاوت در بازار عرضه می شوند. در ادامه به معرفی انواع دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی، مزایا و معایب آن ها و نحوه خرید و راه اندازی آن ها می‌پردازیم.

آجیل بسته بندی شده با وکیوم

انواع دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی:

دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی را می‌توان به دو دسته کلی تقسیم کرد:

دستگاه‌های دستی شامل دستگاه دوخت رومیزی و پدالی. دستگاه نیمه اتوماتیک شامل دستگاه بسته بندی وکیوم.

دستگاه‌های بسته بندی حبوبات خانگی دستی:

دستگاه دوخت رومیزی:

دستگاه دوخت رومیزی فروشگاهی

دستگاه دوخت رومیزی برای بسته بندی حبوبات خانگی از ساده‌ترین و ارزان‌ترین دستگاه‌ها هستند. این دستگاه‌ها مصرف برق کمی دارند و عمل دوخت نایلون، سلفون و یا هر چیز مشابه دیگر را انجام میدهد. این دستگاه با فشار دادن دسته آن روی دهانه پاکت عملیات دوخت را انجام می‌دهد. دستگاه دوخت رومیزی یا دوخت پلاست، سبک و قابل حمل است و برای بسته بندی حبوبات با وزن کم مناسب است.

قیمت دستگاه دوخت رومیزی:

این دستگاه ارزانترین دستگاه بسته بندی خانگی محسوب می شود. قیمت آن بستگی به طول دوخت دارد و برای اندازه ۳۰ سانت حدود ۱ میلیون تومان (قیمت تابستان سال ۱۴۰۲) است.

 

 

دستگاه دوخت پدالی:

دستگاه دوخت و برش و پرس و بسته بندی خرما در نایلون

پرس پایی سلفون یا همان دستگاه دوخت پلاستیک با گرم کردن دو فک حرارتی، یا سیم المنت تخت، همراه با فشار در کیسه را دوخت زده و پلمپ می‌کند. عملیات دوخت در این دستگاه از طریق فشار پدال پا صورت می پذیرد. داشتن پدال پا برای انجام عمل دوخت، باعث آزاد بودن دست و مانور برای جابجایی محصول می‌گردد. کار کردن با این دستگاه بسیار آسان است و سرعت عمل نسبتاً بالایی برای تولید و بسته بندی محصولات دارد. بسته به سرعت شخص از این دستگاه می‌توان برای تیراژ روزانه تا ۱۰ هزار عدد پاکت استفاده نمود.دوخت پدالی برای بسته بندی حبوبات با وزن متوسط (۱ تا ۵ کیلوگرم) مناسب است.

قیمت دستگاه دوخت پدالی:

قیمت این دستگاه بستگی به طول دوخت دارد و برای اندازه ۳۰ سانت حدود سه میلیون و سیصد هزار تومان (قیمت تابستان سال ۱۴۰۲) است.

دستگاه‌های بست بندی حبوبات خانگی نیمه اتوماتیک:

دستگاه بسته بندی وکیوم حبوبات:

وکیوم پسته vaccume

وکیوم ایستاده حبوبات

از پیشرفته‌ترین و گران‌ترین دستگاه‌های بسته بندی، دستگاه وکیوم حبوبات برای بسته بندی حبوبات خانگی است. این دستگاه‌ها با استفاده از برق و PLC کار می کنند و با تنظیم اندازه پاکت، محصول را به صورت خودکار در پاکت های سلفونی پلمپ می کنند. این دستگاه با استفاده از یک فک، دهانه پاکت را دوخت می‌زند. این دستگاه برای بسته بندی حبوبات با وزن زیاد مناسب است. در این دستگاه با استفاده از یک مکنده، هوای داخل پاکت را خارج می‌کند و سپس دهانه پاکت را با دستگاه دوخت یا پرس پلاستیک پلمپ می‌کند. این دستگاه باعث افزایش ماندگاری محصول می شودو در دو مدل عمودی (ایستاده) و افقی است.

وکیوم پک عمودی: در این مدل دستگاه بسته بندی نهایی به شکل مکعب مستطیل است و علاوه بر زیبایی، حمل و نقل و چیدمان حبوبات را راحت می‌کند.

وکیوم افقی: در دستگاه وکیوم پک افقی، بسته بندی حبوبات به شکل بالشت صورت می‌پذیرد.

 

 

دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی یک سرمایه گذاری عالی برای کسانی است که قصد راه اندازی یک کسب و کار خانگی در زمینه تولید و فروش حبوبات را دارند. با خرید این دستگاه، شما می توانید با هزینه کم، درآمد زیادی کسب کنید. شما می توانید حبوبات خود را به صورت عمده یا خرده فروشی به بازار عرضه کنید و از رقابت با برندهای دیگر پیشی بگیرید. با دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی، شما صاحب یک برند معتبر و محبوب در زمینه حبوبات خواهید شد.

مزایا دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی:

  • افزایش درآمد از فروش حبوبات به صورت بسته بندی شده.
  • افزایش کیفیت و بهداشت محصول و جلب رضایت مشتریان.
  • افزایش سرعت و دقت در بسته بندی حبوبات.
  • کاهش هزینه های نیروی انسانی و حمل و نقل.
  • امکان بسته بندی انواع حبوبات با وزن و اندازه مختلف.

معایب دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی:

  • نیاز به سرمایه گذاری اولیه برای خرید دستگاه.
  • نیاز به فضای مناسب برای نگهداری و کار با دستگاه.
  • تعمیر و نگهداری دستگاه.

محصولات قابل بسته بندی:

از دستگاه بسته بندی حبوبات می‌توانید برای بسته بندی انواع حبوبات اعم از: بادام زمینی، باقالی، باقلا، دانه سویا، عدس، عدس زرد، عدس قرمز، عدس قهوه‌ای، عدس نارنجی، لپه، لوبیا، لوبیا چشم بلبلی، لوبیا چیتی، لوبیا سفید، لوبیا سیاه، لوبیا قرمز، ماش، نخود، نخود آب‌گوشتی، نخود سفید و نخود فرنگی استفاده نمایید.

راهنمایی خرید دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی:

برای خرید دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی، باید به چند نکته توجه کنید:

  • اول این که باید بر اساس نوع و مقدار حبوباتی که قصد بسته بندی آن ها را دارید، دستگاه مناسب را انتخاب کنید.
  • دوم این که باید از کیفیت و گارانتی دستگاه اطمینان حاصل کنید.
  • سوم این که باید قیمت مناسب و رقابتی را برای خرید دستگاه پیدا کنید.
  • چهارم این که باید از آموزش و خدمات پس از فروش دستگاه استفاده کنید.
  • مشورت با انسان های کاربلد و با تجربه در این زمینه و یا کارشناسان ماشین سازی سپهرحمید.

نحوه راه اندازی دستگاه بسته بندی حبوبات:

برای راه اندازی دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی، باید به چند مرحله اقدام کنید:

  1. باید دستگاه را در محل مناسب و ایمن نصب کنید.
  2. دستگاه را تنظیم کنید. از طریق تنظیم حرارت در مدل‌های دستی و تنظیمات برنامه نویسی در دستگاه‌های دارای plc.
  3. مواد اولیه مورد نیاز برای بسته بندی حبوبات را تهیه کنید. این مواد شامل حبوبات، پاکت های سلفونی، برچسب تبلیغاتی و غیره هستند.
  4. دستگاه را با وزن و اندازه پاکت مورد نظر تنظیم کنید.
  5. دستگاه را روشن کنید و شروع به بسته بندی حبوبات کنید.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید و جالب بوده باشد. اگر قصد خرید دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی را دارید و یا سوالاتی در این زمینه دارید، می توانید با شماره تلفن زیر با ما در ارتباط باشید. همکاران ما آماده پاسخگویی و مشاوره رایگان به شما هستند. همچنین از شما دعوت می کنیم که نظرات و پیشنهادات خود را در قسمت نظرات این صفحه برای ما بفرستید.

با تشکر از حسن توجه شما.

جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت انواع دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی توسط ماشین سازی سپهرحمید با ما تماس بگیرید: ۳۴۲۳۳۴۲۳ – ۰۲۵ و ۰۹۱۲۳۵۳۳۹۶۷
پیام‌رسان‌ها: ۰۹۳۶۳۵۳۳۹۶۷

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *