دستگاه دوخت و برش پلاستیک, مقالات عمومی بسته بندی

بسته بندی نان و معرفی دستگاه های مربوطه + قیمت

دستگاه های بسته بندی نان

بسته بندی نان و معرفی دستگاه های مربوطه + قیمت

برای اینکه نان کاملاً بهداشتی عرضه شود باید بسته بندی گردد. در این مقاله به معرفی دستگاه های بسته بندی نان (دوخت پلاستیک) + قیمت می‌پردازیم.

بوی نان تازه یکی از آن یادآوریهای کوچکی است که نشان می‌دهد زندگی همچنان پر از اتفاقات خوب است. نان تازه طعم لذیذی دارد، اما اگر همین نان کنار گذاشته شود بیات می‌گردد. همچنین همیشه این امکان وجود ندارد که صبح زود از نانوایی محل، نان تازه تهیه کرده و در حین برگشت به خانه از آن بخورید. پس آیا باید بدون نان بمانید؟ بهترین راه برای حل این مشکلات چیست؟

ساده ترین را برای نگهداری نان به مدت طولانی، بسته بندی است.

اینکه در اکثر نانوایی ها هر نانی را در یک نایلون قرار می‌دهند هم کمک زیادی نمی‌کند. زیرا اگر نان مدتی در پلاستیک بماند عرق می‌کند و خیس و خمیری می‌شود به همین دلیل باید نان ابتدا باید سرد شود سپس در بسته‌بندی قرار گیرد.

مزایای بسته بندی نان:

  1. از نان در برابر عوامل خارجی مثل گرد و غبار، رطوبت، جذب بو، کثیفی و حوادث فیزیکی محافظت می‌کند.
  2. موجب افزایش بازار پسندی نان می‌گردد.
  3. افزایش زمان ماندگاری و جلوگیری از بیات شدن نان.
  4. جلوگیری از ضایعات نان.

مزایای بسته بندی نان های صنعتی با پلاستیک نایلون و سلفون:

  1. وزن کم و سبک.
  2. قابلیت شکل دهی.
  3. قیمت مناسب.
  4. مقاوم در برابر شوک و ضربه.
  5. امکان دیدن کالای داخل بسته و اطمینان از سلامت محصول.

معایب بسته بندی پلاستیکی نان های صنعتی

در صورت استفاده از پلاستیک نامناسب خطرناک برای سلامت انسان.

حساس به حرارت و تابش زیاد.

مخاطرات زیست محیطی.

چند نکته در خصوص بسته بندی نان:

در صنایع بسته بندی نان عوامل موثر برای بسته بندی خوب و باکیفیت این است که هوای داخل بسته حفظ می شود. اگر هوای درون بسته نان به هر دلیلی خارج شود نان بیات شده و قابل استفاده نمی باشد.

پاستوریزاسیون نان بسته بندی شده، زمان ماندگاری نان در دمای محیط را به بیش از ۶۶ ماه افزایش میدهد. در این روش نان پخته شده، سرد شده، برش داده شده و سپس در کیسه های پلی پروپیلن بسته بندی می شود.

پلاستیک های مورد استفاده برای بسته بندی نان:

از مواد پلاستیکی مورد استفاده در بسته بندی نان می توان به پلی اتیلن (PE)، پلی پروپیلن (PP) و سلوفان (سلفون) اشاره کرد. علاوه بر این سه نوع می توان از فویل‌های آلومینیومی نیز در بسته بندی نان استفاده کرد.

دستگاه بسته بندی نان:

دستگاه بسته بندی نان یک ابزار کارآمد و مفید است که به شما کمک می‌کند نان‌های تازه و خوشمزه خود را در بسته‌های مناسب و بهداشتی قرار دهید. با استفاده از این دستگاه، شما می‌توانید نان‌های خود را به راحتی و با کیفیت بالا بسته بندی کنید و آن‌ها را برای فروش یا نگهداری آماده کنید. دستگاه بسته بندی نان یک انتخاب عالی برای کسب و کار است. کمک قابل توجهی به افرادی که در این حیطه مشغول به فعالیت هستند می کند. دستگاه بسته بندی بسته به نوع نان باید بتواند به میزان بسیار چشمگیری در افزایش عمر ماندگاری این محصول ایفای نقش نماید.

دستگاه‌های بسته بندی نان طراحی ساده و کاربرپسند دارند و به راحتی قابل نصب و استفاده هستند. با ارائه نان‌های بسته بندی شده با کیفیت و استاندارد، اعتبار و مشتریان شما را افزایش می‌دهد.

در تمام مراحل پیش از خرید دستگاه بسته بندی نان می‌توانید از مشاوره رایگان ماشین سازی سپهرحمید بهره مند شوید.

دستگاه بسته بندی نان های تافتون و لواش:

بسته بندی نان‌های لواش و تافتون را می‌توان به صورت دستی انجام داد. انواع بسته بندی نان لواش موجود در بازار بسته‌بندی های ساده و با عرض دوخت تقریبی ۳۰ تا ۶۰ سانتی متر هستند. برای بسته‌بندی این نوع نان‌ها می‌توان از دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی، دستگاه دوخت پدالی و دستگاه دوخت پنوماتیک استفاده نمود.

نان تافتون بسته بندی شده نان لواش

دستگاه بسته بندی نان خانگی:

بهترین دستگاه برای بسته بندی نان خانگی جهت کار در منزل با توجه به قیمت و امکانات و نوع کار در منزل دستگاه بسته بندی دوخت پلاستیک رومیزی ۳۰ سانت است.

دستگاه بسته بندی نان سنتی و نان خشک

برای بسته بندی نان خشک و سنتی علاوه بر دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی، دستگاه دوخت پدالی و دستگاه دوخت پنوماتیک می توان از دستگاه شرینک کابینی برای بسته بندی استفاده کرد.

بسته بندی نان خشک و سنتی با شرینک کابینی

 

از دستگاه بسته بندی نان برای بسته بندی چه نوع نان‌هایی می‌توان استفاده کرد:

بسته بندی نان فانتزی با دستگاه بسته بندی نان فانتزی، بسته بندی نان تست با دستگاه بسته بندی نان تست، بسته بندی نان سنگک و بربری با دستگاه بسته بندی نان سنگک و بربری، بسته بندی نان باگت با دستگاه بسته بندی نان باگت و … .

نان بسته بندی با دستگاه وکیوم

معرفی انواع دستگاه بسته بندی نان:

دستگاه بسته‌بندی دوخت پلاستیک رومیزی:

دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی

دستگاه دوخت رومیزی یا پرس پلاستک ارزان ترین دستگاه برای بسته بندی نان محسوب می گردد. این دستگاه بیشترین فروش را در بین دستگاه‌های بسته بندی دوخت پلاستیک دارد. کوچکی و قابل حمل بودن از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌باشد. این دستگاه در اندازه های ۱۵، ۲۰، ۲۵، ۳۰، ۴۰، ۵۰ تولید می‌گردد. مناسب بسته بندی نان در منزل، نانوایی، فروشگاه و کارگاه‌های تولید نان است.

جهت اطلاعات بیشتر راجع به دستگاه بسته‌بندی دوخت پلاستیک رومیزی کلیک کنید.

 

 

دستگاه بسته‌بندی دوخت پلاستیک پدالی:

دستگاه بسته بندی و پلمپ پلاستیک - دوخت پدالی

پرس پدالی پلاستیک (دستگاه بسته‌بندی دوخت پلاستیک پدالی) محبوبیت زیادی در بین کارگاه‌های بسته بندی نان دارد. این دستگاه با سایز متوسط و سرعت بسته بندی خوب، جهت بسته بندی انواع نان مورد استفاده قرار می‌گیرد. داشتن پدال پا در این دستگاه باعث آزاد شدن دست‌ها برای جابه‌جایی نان می‌گردد. این کار باعث افزایش سرعت بسته بندی در مقایسه با دستگاه دوخت رومیزی می‌گردد.

جهت اطلاعات بیشتر راجع به دستگاه بسته‌بندی دوخت پلاستیک پدالی کلیک کنید.

 

 

دستگاه بسته‌بندی دوخت پلاستیک پنوماتیک:

دستگاه دوخت و برش سه متری پنوماتیک

برای کاهش استفاده از نیروی بازوی انسان جهت بسته بندی کالا، استفاده از دستگاه دوخت پلاستیک پنوماتیک توصیه می‌گردد. در این دستگاه به علت استفاده از جک‌های بادی (جک پنوماتیک) کاربر، تنها با فشار یک کلید یا پدال برقی عمل دوخت را انجام می‌دهد و خسته نمی‌گردد. در کارگاه های بزرگ و کارخانجات و برای بسته بندی‌های بزرگ از دستگاه بسته‌بندی دوخت پلاستیک پنوماتیک (پرس پنوماتیک) استفاده می‌گردد. با توجه به این که این دستگاه‌ها طیف متنوعی دارند و در سایزها و انواع مختلفی تولید می گردند و ممکن است گاهاً برای یک کسب و کاری به صورت خاص تولید شوند بنابراین تولید آن ها به صورت سفارشی است.

جهت اطلاعات بیشتر راجع به دستگاه بسته‌بندی دوخت پلاستیک پنوماتیک کلیک کنید.

دستگاه بسته‌بندی وکیوم افقی:

وکیوم پک افقی

این دستگاه از محبوبیت بسیاری در میان مصرف کنندگان برخوردار است؛ چرا که قادر به بسته بندی انواع نان با حداکثر کیفیت هستند و پیش از بسته بندی هم هوای داخل آن را به میزان مناسبی خارج می‌کند که طبیعتا این امر در ماندگاری بالا و جلوگیری از کپک زدن نان، بی تاثیر نخواهد بود.

بسته بندی با وکیوم زمان ماندگاری نان را تا ۵ برابر افزایش دهد. بهتر است بدانید نان وکیوم شده نیاز به مواد نگهدارنده ندارد.

دستگاه بسته بندی وکیوم افقی در صورت سفارش می‌تواند به صورت تمام استیل (استیل ضدزنگ و قابل شستشو) ساخته شود.

جهت اطلاعات بیشتر راجع به دستگاه بسته‌بندی وکیوم افقی کلیک کنید.

قیمت دستگاه بسته بندی نان

قیمت دستگاه بسته بندی نان لواش با در نظر گرفتن دریافت کاهش ضایعات نان و بازدارندگی بیات شدن آن، بسیار مقرون به صرفه می باشد. با توجه به پارامترهای مختلفی اعم از مدل و ابعاد دستگاه، نوع عملکرد، قطعات و مواد اولیه انتخاب شده برای تولید دستگاه، آپشن های اضافی در نظر گرفته شده برای دستگاه و… قیمت این دستگاه تعیین می شود. در ادامه قیمت چند نوع دستگاه دوخت را بیان می کنیم.

دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی از حدود قیمت ۹۰۰ هزار تومان، دوخت پدالی از حدود ۳ میلیون تومان و دوخت پنوماتیک از حدود ۱۳ میلیون تومان شروع می‌گردد.

جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید: ۳۴۲۳۳۴۲۳ – ۰۲۵ ۰۹۱۲۳۵۳۳۹۶۷

پیام‌رسان‌ها: ۰۹۳۶۳۵۳۳۹۶۷

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “بسته بندی نان و معرفی دستگاه های مربوطه + قیمت

  1. نان خاتون گفت:

    برای کار در منزل، به نظر شما بسته بندی نان با استفاده از دستگاه دوخت پلاستیک چگونه است؟
    در آمد خوبی دارد؟
    چون من می خواهم در خانه با استفاده از یک تنور کوچک نان محلی درست کنم. و دانستن این که در آمد من از بسته بندی و فروش نان خانگی چه قدره برای من مهم است.
    تشکر می کنم راهنماییم کنید

    1. مهندس یزدانی گفت:

      سلام علیکم
      درآمد شما بستگی به عملکرد شما در تولید نان و میزان فروش و مسائل دیگری دارد. اما تولید و فروش نان محلی یکی از کسب و کارهای خانگی است که رواج بسیاری دارد. کارشناسان ما توضیحات تکمیلی را برای شما در ایمیل ارسال می نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *